Takipte Kalın :)

23 Haziran 2018 Cumartesi

LAHANA SALATASI





LAHANA SALATASI


Malzemeler:

Top Lahana
Kırmızı, sarı ve yeşil biberler
Taze soğan (ben kullanmadım ama)
1 adet iri havuç
1 çay bardağı kuş üzümü (ben unuttum)
1 su bardağı tepeleme kavrulmuş yer fıstığı
1 kase mısır
salatalık turşusu

Sosu:
1 çay kaşığı bal
1 /2 portakal suyu (ben tam 1 portakal suyu kullandım)
2 yemek kaşığı mayonez
1,5 tatlı kaşığı hardal
sızma zeytinyağı
1/2 limon suyu
karabiber, minicik pul biber

Yapılışı;

  1. Öncelikle top lahanayı dörde bölün ve sadece bir parçasını ince ince kıyın. 
  2. Biberleri jülyen doğrayın ve çok az yağda soteleyin, havuçlarıda jülyen doğradım ekledim.
  3. Taze soğan eklemedim sadece geri kalan tüm malzemeyi minik minik doğrayıp ekledim. 
  4. Sosunu hazırlayıp çatalla karıştırdım ve salatanın üzerine döküp iyice harmanladım. 
  5. Son olarak yer fıstıklarını kavurup üzerine serpiştirdim. 



Afiyet olsun:)




Hayatın Tatlarına tarifi için teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder