Takipte Kalın :)

23 Haziran 2018 Cumartesi

ÇİĞ KÖFTE (Patatesli)






ÇİĞ KÖFTE ( Patatesli)


Malzemeler:
4 adet büyük boy patates
2 kaşık biber salçası
2 kaşık domates salçası
1.5 su bardağı köftelik bulgur
2 çay kaşığı kimyon
2 tatlı kaşığı kırmızı pul biber
1 tatlı kaşığı tuz
6-7 dal taze soğan
1/2 demet maydanoz
1 çay kaşığı karabiber
5 yemek kaşığı zeytinyağı
2 yemek kaşığı nar ekşisi



Yapılışı;

  1. Benim fazla zamanım olmadığı için patatesler haşlanırken bulgurda hazır olsun diye bulguru 1/2 bardak sıcak su ile ıslattım. 
  2. Patatesler iyice haşlanınca soydum ve bulgura ilave ettim yeşillikler hariç tüm malzemeyi ekleyip iyice yoğurdum.
  3. Ardından elimle ceviz büyüklüğünde parçalar alarak sıktım. 




Afiyet Olsun:)





Hayatın Tatlarına tarifi için teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder